جشن5سالگی سوجو
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 402
بازدید کل : 18506
تعداد مطالب : 164
تعداد نظرات : 451
تعداد آنلاین : 1

sj call
سلام دوستان و خصوصا ای ال اف ها...امیدورام اوقات خوبی رو باهم سپری کنیم...
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 12:44 ::  نويسنده : eunhyuk       

یه گزارش از جشن 5 سالگی سوجو ، جمع بندی از حرفای کسایی که تو اون جشن حظور داشتن ... :

اول آهنگ سوری سوری اجرا میشه ؛ بعد از آهنگ سوجو ها خودشونو معرفی میکنن ... بعضی از اعضا خودشونو با اسم مستعار معرفی میکنن مثلا تیکی میگه : من یه فرشته که بال هاشو گم کرده ، تیکی تیکی ، لیتوک هستم !

هیچول میگه : من سیندرلا هیچول هستم !

ایون هیوک : من جواهر خوشتیپ گروه ، ایون هیوک هستم !

کیو : من یه ماشین رقص واقعی ؛ کیوهیون هستم !

بعد از معرفی و چرت و پرت گفتنای اعضا یه ویدئو از سوجو پخش میشه ... بعدش سوجو ها دوباره رو صحنه میان ... برنامه ی بعدی امتحان از سوجو ها بود ! از سوجو ها سوالاتی مثل این که اسم وبسایت رسمی سوپر جونیور چیه یا مثلا تو آهنگ میناه چند بار گفتین میناه ، اسم فیلمی که همه ی اعضا توش بازی کردن چیه و از این قبیل که سونگمین و ایون هویک برنده شدن و هیچول به عنوان احمق شناخته شد !!!

بعد نوبت کیک بود و کیوهیون گفت که این پنجمین سال کاری اون نیست ...

یه ویدئو پخش میشه که توش خواننده های دیگه تولد 5 سالگی سوجو رو بهشون تبریک میگن ...

سوجو ها آهنگ هپیتوگدر رو میخونن و طرفدارا هم شروع به خوندن میکنن ... دونگهه گریه میکنه و باعث میشه اعضا به خاطر حرکتش مزه بپرونن ...

بعد دونگهه ادای حرکت معروف سه انگشتی شیوون رو در میاره و طبق معمول شیوون ترور شخصیت میشه ...

حالا نوبت این بود که اعضا سوالاتی که طرفدارا ازشون پرسیدن رو جواب بدن ...

قضیه ی کیو اتفاق میفته ... تو چند تا پست پیش گفتم ... لازمه دوباره بگم ؟؟؟

دونگهه باید به این سوال که ایون هیوک برات چه معنی ای داره جواب بده ... دونگهه میگه ایون هیوک شخصیه که من نمیتونم با کلمات توصیفش کنم !!!!! شیوون عصبی میشه و گردن دونگهه رو میگیره که مثلا من میخوام خفت کنم ... میپرسه : پس من چی ؟

لیتوک میگه : وقتشه دونگهه از بین شیوون و ایون هیوک یکی رو انتخاب کنه ... شیوون به تیکی میگه که یه فرصت برای حرف زدن بهش بده قبل از این که دونگهه انتخابش رو بکنه ...

ایون هیوک به شیوون میگه : چیه ؟ چرا انقد مضطربی ؟ ایونهه یه زوج خیلی معروفه !!!!!

شیوون میگه : ایون هیوک نمیتونه از دونگهه خوب مراقبت کنه ... من تنها کسی ام که میتونم ازش واسه همیشه محافظت کنم ...
دونگهه هم میگه که باید بیشتر در این مورد فکر کنه

بیشتر سوالایی که از هیچول شد در مورد این بود که آیا تو یه دختری ؟!

هیچولم برمیگرده میگه من تصمیم دارم الان شلوارمو در بیارم و واسه 5 دقیقه کامل بهتون اجازه بدم منو نگا کنین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فنا هم میگن : در بیار ! هیچولم برمیگرده میگه : خیلی منحرفین شماها !

ایون هیوک به طرفدارا میگه : منو بیشتر دوس دارین یا چوکو رو ؟

یسونگ میگه : تو چطور میتونی یه سگو با یه آدم مقایسه کنی ... بعد تعریف میکنه که یه روز که ایون هیوک اومده بود تو خوابگاه و فقط یسونگ خونه بود ؛ اون به طور کامل یسونگو نادیده میگیره و به سمت چوکو میره ...

ایون هیوکم میگه : اااااا ... تو هم اونجا بودی ؟!!!!!

بعدش کلی در ورد سریالایی که میخوان بازی کنن و او اس تی هایی که خوندن و برنامه هایی که مجریشون بودن حرف میزنن ...

حالا نوبت این بود که اعضا احساسشونو بگن ...

کیو میگه : من فقط چهار سال و 6 ماهه که عضوه گروهم و شما باید 6 ماه دیگه واسه من یه جشن دیگه بگیرین ...

بقیه هم میگن که به سخت کوشی ادامه میدن و تلاش میکنن که گلدن دیسک رو به دست بیارن ...

تیکی میگه : من دوست دارم برای همیشه با ای ال افا بمونم ... ازشون واقعا تشکر میکنم ...

آخر آخر برنامه هم آهنگ مری یو رو میخونن ؛ خداحافظی میکنن و از صحنه خارج میشن ...

 

منبع:هنرمندان kpop



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت23:48---7 مهر 1391
وای ی ی ی چراهیچول همیشه احمق به حساب میادپاسخ:عمه تویی؟؟؟؟

لیلا
ساعت21:11---12 فروردين 1391
من فنا شدم

یکی بیاد منو بگیرهپاسخ:عزیزم آروم باش


sahar
ساعت11:30---7 فروردين 1391
نیدونم چرا هی میخوام عکس آپلود کنم واسه نظراتم نیشه!!!پاسخ:عمه بد شانسی که به این چبزا نیست

sahar
ساعت11:23---7 فروردين 1391
اومممممممممممم بنظره منم هیوکی بیشتر بهش میادپاسخ:اونهههههههههههههههههههههههههه

sahar
ساعت11:19---7 فروردين 1391
خو شلوارتو درمیوردی دیگه!!!پاسخ:عمه مگه من مردم تو ماچش کنی؟؟؟؟؟

فرشته
ساعت15:38---28 اسفند 1390
اخخخخخ من فدای تک تکشون بشم من بمیرمو نبینم داداش دونگهه من داره گریه میکنه حیف اون مرواریداش نیست که بریزن

در ضمن لایق دونگهه فقط ایون هیوکه فقط اون

یه کف مرتب به افتخار اونهه پاسخ:کف کف کف کف


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: